- Jak je možné, že někdo, kdo nutí svoje podřízené veřejně masturbovat, obnažovat se a olizovat se navzájem, může vůbec chodit po svobodě v době, kdy kvůli sexuálnímu harašení není dost dobře možné bez určité míry rizika ani pochválit kolegyni pěknou halenku nebo příjemný parfém?
- Alexander Podolchov při zkoušce pod "vedením" Golata uhodil kolegu Aleše Burdu salámem tak až mu přerazil čelist. Zajímalo by mě, zda by byl pan Alexander svého kolegu s to „Na příkaz pana režiséra" třeba i propíchnout nožem a dále, jak je možné, že je na svobodě. Měl jsem za to, že rozbít někomu čelist je ublížení na zdraví a argument "on mě navedl" by snad neuznali ani v mateřské škole.
- Co jsou zač herci moravskoslezského Národního divadla? OK, režizér je uchyl, ale proč ho vůbec poslouchali? Já bych například 80 minut nad kolegyní na příkaz vedoucího rozhodně nemasturboval. Dále, jsem přesvědčen o tom, že člověk, který se veřejně obnažuje nebo dělá dokonce ještě něco horšího, patří do vězení nebo do nemocnice, každopádně ne do divadla.
- Řekl bych, že pornografická nahrávka, kde figuruje pětileté dítě je jednoznačným důvodem k odnětí svobody. Jak je možné, že Golat klidně konstatuje, že už je to stará věc a hotovo?
- Původně mi nebylo jasné, proč se starého prasáka zastává Jaromír Nohavica a podepisuje petici pro setrvání Golata ve funkci. Důvody jsou minimálně dva. Zaprvé Golat dal v minulosti Nohavicovi zakázku na přebásnění pár operních libret a tím pozvedl druhořadého písničkáře na úroveň doopravdického umělce. Zadruhé stačí si připomenout text Nohavicovy písně Spartakiáda a je prakticky jasné, že je s Golatem víceméně ze stejného těsta.
čtvrtek 10. září 2009
Prasáci musí držet při sobě
Teprve nedávno jsem zaznamenal už poměrně starou kauzu, která se týká ředitele Národního divadla moravskoslezského v Ostravě Luďka Golata a jeho neuvěřitelných prasáren. Zaujalo mě několik věcí a rád bych položil několik řečnických otázek:
Přihlásit se k odběru:
Komentáře k příspěvku (Atom)
Žádné komentáře:
Okomentovat