Docela nedávno jsem se rozhodl vyřešit "digitalizaci" domácnosti tak, že jsem pořídil satelitní komplet pro "jednu družici a dvě televize". Vybíral jsem podle ceny, protože nejsem, co se obrazu a zvuku týče, labužník.
Montáž, nastavení a zprovoznění kompletu proběhlo, za pomoci internetových "krok za krokem" průvodců, celkem hladce a vše se jevilo bezvadně. Po nějakém čase jsem si všiml, že některé pořady, které jsem si pomocí přijímače nahrál na externí disk, nelze přehrát. Navíc se při pokusu s nimi cokoliv udělat přijímač "zaseknul" a bylo nutné jej na pár vteřin vytáhnout ze zástrčky, aby se "vzpamatoval". Stejné potíže hlásili i moji rodičové, kteří dostali uplně totožný přijmač.
Ověřil jsem, že "špatně" nahraný soubor se projevuje stejně v obou přijmačích a že tedy chyba je "v typu" nikoliv "v kusu". Jendá se tedy o nefunkční aušus, který by neměl v obchodě vůbec co dělat, přesto přinejmenším internetové obchody jsou FK 6900 a jeho bratry stejné značky doslova nabity. Reklamační řízení u výrobce se mi nepodařilo vyvolat, protože hradba dovozců, která jej obklopuje je neproniknutelná a každý pouze odkazuje na toho druhého.
V obchodě, kde jsem komplet zakoupil mi nabíldli, že jej opraví, popřípadě mi pošlou nový, což se mi jeví buď jako nepochopení podstaty problému (všechny kusy daného typu mají stejný problém) nebo rovnou jako výsměch.
Čili, zcela v souladu s dneškem mi nezbývá, než se smířit s faktem, že věc, kterou jsem koupil, částečně nefunguje a nikdo mi ji neopraví, popřípadě mohu být rád, že funguje alespoň částečně ;-)
Žádné komentáře:
Okomentovat